kraina niezapominajek

kraina niezapominajek

czwartek, 18 grudnia 2014

haftu pierwsza odsłona



Chciałam na dziś przygotować dla Was serwetkę do pokazania, 
ale... jest to w naszym domu smutny czas,
więc pokażę tylko kilka skrawków haftu nad którym pracuję.


Nie jest mistrzostwo 
i zdaję sobie sprawę, że eksperci od haftu pewnie wiele błędów zauważa,
ale bardzo marzyłam o tym, żeby wyhaftować i serwetkę i bieżnik.
Prezentuję Wam więc odsłonę pierwszą.


Na święta już niestety nie zdążę,
chyba, że te przyszłe ;)
ale i tak jestem z siebie dumna.

Kochani dziękuję Wam za zrozumienie i
za to że tu ze mną jesteście.
Obiecuję odezwać się jeszcze przed świętami.


A na koniec chciałabym Wam pokazać stronkę
Fundacji Miaukot z Bytomia
Wczoraj miałam okazję odwiedzić to miejsce i jego mieszkańców.
Dużą ilość mieszkańców.
Wiem, że nie każdy kota może przygarnąć, 
ale gdyby ktoś mógł troszkę kociaków wesprzeć...
Na stronie znajdziecie wszystkie informacje.
Gdyby ktoś chciał zanieść coś osobiście 
to najlepiej wcześniej z Paniami skontaktować się telefonicznie.

Pozdrawiam wszystkich przedświątecznie
i dziękuję za wszystkie komentarze

5 komentarzy:

  1. Piękny haft. Ja też jak pokazuję swoje hafty jestem w rozterce bo wiem , że wytrawne hafciarki znajdą od razu niedociągnięcia, ale co tam nie jestem artystką hafciarką. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest haft richelieu,ja mam nawet namalowany wzór na płótnie i nie mogę się przemóc żeby zacząć,ale myślę że kiedyś przyjdzie czas i w końcu zacznę haftować :)
    Widzę Twój taki równiutki,będzie piękny jak skończysz,trzymam kciuki.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wizytę u mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie nawet zakupiłam gotowca w sklepie Ariadny, by już nie przerysowywać ;)

      Usuń
  3. Haft jest przepiękny:) podziwiam zdolnosci:)
    uściski przedświąteczne przesylam

    OdpowiedzUsuń
  4. A czego dokładnie dotyczy twój nowy blog? Pozdrawiam i dużo radości życzę, nittka

    OdpowiedzUsuń