kraina niezapominajek

kraina niezapominajek

wtorek, 15 grudnia 2015

Idą Święta

Moja przerwa z blogiem była bardzo długa...
Wszystko to dlatego, że u mnie same zmiany i trudno mi znaleźć wolny czas.
Coś jednak ostatnio udało mi się zrobić 
i dziś mogę Wam zaprezentować bombkę.
Pierwszą moją bombkę zrobioną haftem 


Nie jest to praca idealna.
Miałam trochę problemów z naklejeniem kanwy na bombkę
oraz z tasiemką, którą kupiłam troszkę za szeroką.
Myślę jednak, że jak na pierwszy raz nie jest źle ;)


Wzór do bombki wzięłam z ostatnich Twórczych Inspiracji.
Tak naprawdę, jak tylko zobaczyłam ten haft stwierdziłam, że ja też muszę go zrobić :)


No i nie jest to jeszcze moja ostatnia przygoda z haftem łowickim.
Będzie więcej, ale za jakiś czas ;)


A skoro zbliżają się święta, to u nas powoli tworzą się też pierwsze w tym roku 
ciasteczka :)



W domu cudnie pachnie,
tylko jeszcze polukrować trzeba :)


Nie wiem czy uda mi się jeszcze tu zajrzeć przed świętami, 
dlatego chciałabym Wam życzyć Wesołych i Spokojnych świąt w rodzinnym gronie
oraz Szczęśliwego Nowego Roku :)


4 komentarze:

  1. Nie dziwię się , że zakochałaś się w tym hafcie. Bombka fantastyczna !!!! Ciasteczka jeszcze przede mną. Wspaniałych świąt w gronie najbliższych . Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna bombka :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna bombka !Spokojnych Świąt !

    OdpowiedzUsuń