kraina niezapominajek

kraina niezapominajek

niedziela, 1 stycznia 2017

Obrus



Prawda o tym obrusie jest taka, że kiedyś, dla kogoś już go zrobiłam i spodobał mi się wtedy tak bardzo, że zapragnęłam i dla siebie taki zrobić. Oczywiście pracę nad nim ciągle przekładałam, bo do zrobienia zawsze było coś innego: a to serwetka, a to poduszka itd. W końcu, w czasie wakacji 2015 postanowiłam, że koniec odkładania marzeń na bok, prace czas zacząć, nawet jeżeli szybko ona nie pójdzie. I nie poszła ;) 


Pierwsze kwadraty powstawały całkiem szybko, ale potem moje zaangażowanie trochę przygasło. Zaczęła mi doskwierać monotonność i zaczęłam sięgać też po inne prace i realizować inne pomysły. Pracy nad obrusem jednak nie porzuciłam i co jakiś czas do niego wracałam. Brak systematyczności sprawił jednak że zrobienie go zajęło mi... 1,5 roku.


W ostatnim miesiącu 2016 roku, zawzięłam się tak bardzo, że obrus został ukończony. Nie miał niestety swojej premiery w Wigilię jak pragnęłam, a dopiero w ostatnie dni roku. No ale jest :) wymarzony, skończony i mój własny :) Teraz zapraszam Was na dużą ilość zdjęć. Pierwsze były zrobione jeszcze w trakcie pracy, ostatnie to już króciutka sesja dzisiejszego poranka :) 










Mam nadzieję, że i Wam się spodobał?
Za wszystkie życzenia i komentarze bardzo dziękuję :)
No i Zapraszam :)


8 komentarzy:

  1. Trudno napisać tu komentarz ! Bo jaki ???
    Obrus fantastyczny , wygląda na tym stole bajecznie :):)
    Dobrze, że w końcu zrobiłaś go dla siebie , jest wart trudu włożonego w jego zrobienie :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny jest ten obrus! Ale narobiłaś mi smaka na taki :) Oj chyba dzisiejszy wieczór spędzę na szukaniu wzoru. Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia, szczęścia i czego tylko zapragniesz w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest prześliczny:) Sporo pracy kosztował ale było warto:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny obrus , dla mnie bomba. Gratulacje , że dobrnęłaś do końca. Wszystkiego dobrego na ten Nowy Rok !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest po prostu piękny
    pozdrawiam Noworocznie

    OdpowiedzUsuń